Flotowy model agencyjny
Wyjątkowa oferta, idealnie dopasowana do Twojej firmy.
Zmiana modelu sprzedaży flotowej - różnice pomiędzy modelem agencyjnym a dealerskim
Sprzedaż bezpośrednia (Agent)
Sprzedaż pośrednia (Dealer)
Do kogo skierowany jest Flotowy Model Agencyjny?
Model skierowany jest do klientów, którzy posiadają w strukturach prowadzonych działalności samochody firmowe. W roku 2024 minimalny car park umożliwiający podpisanie umowy to 50 aut. W kolejnych latach minimalny próg będzie sukcesywnie obniżany, aby cała sprzedaż flotowa marek Volkswagen, Volkswagen Dostawcze, Škoda, Seat, Cupra oraz Audi opierała się o model agencyjny.
Najważniejsze korzyści
Transparentność ceny i oferty
Uproszczenie procesu sprzedaży
Większe możliwości zbudowania oferty w zależności od potrzeb klienta
Profesjonalizacja sprzedaży flotowej
Gwarancja ceny z dnia zamówienia (dla tzw. podwyżek inflacyjnych)
Opieka dedykowanego agenta
Podejście multibrandowe
Bezpośrednie zakupy i negocjacje z VGP
Rozwój usług i digitalizacja procesu